استخدام کارشناس امور مشتریان در شرکت نرم افزاری نوین سیستم

استخدام کارشناس امور مشتریان در شرکت نرم افزاری نوین سیستم
  • 1401/11/02
دقیقه مطالعه4

استخدام کارشناس امور مشتریان در شرکت نرم افزاری نوین سیستم

معرفی شرکت:

نوین سیستم، یک شرکت نرم‌افزاری مستقر در شهر کاشان است که از سال 1392 تا کنون در زمینه طراحی و ارائه انواع محصولات نرم‌افزاری و دیجیتالی فعالیت دارد. این شرکت به بیش از 400 موسسه آموزش زبان و به بیش از 400 هزار نفر از مردم میهن در سرتاسر کشور خدمت می کند. نرم‌افزار مدیریت آموزشگاه زبان، پلتفرم برگزاری کلاس مجازی، طراحی سایت و اپلیکیشن‌های مختلف و اختصاصی بخشی از محصولات نوین سیستم است. برای آشنایی بیشتر، صفحات بخش های مختلف همین وبسایت را مطالعه فرمایید.

نوین سیستم برای توسعه ی تیم امور مشتریان خود از کلیه افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

شرایط احراز شغل برای موقعیت شغلی کارشناس امور مشتریان

 

دانش مورد نیاز(دانسته‌های فرد شامل همه‌ی معلومات و آموخته‌های تئوری):

- آشنایی با اصول و اخلاق حرفه‌ای (بطور ویژه مباحث مربوط به تعارض منافع)

- آشنایی با مباحث مدیریت تجربه مشتری

- آشنایی با مباحث و علوم کامپیوتر و نرم افزار

- آشنایی با صنعت نرم افزار کشور در حوزه خدمات آموزشی

 

مهارت های مورد نیاز:

- مهارت خوب در استفاده از کامپیوتر و نرم افزارهای عمومی (تسلط به ویندوز و آفیس)

- مهارت شنیدن فعالانه (Active Listening)

- مهارت ابراز وجود و جرات ورزی (Assertiveness)

- مهارت مدیریت تعارض (Conflict Management)

- مهارت ارتباطی و مذاکره (Communication And Negotiation)

- مهارت در مدیریت اضطراب و استرس

- مهارت یادگیری فعالانه (Active Learning)

- مهارت تفکر انتقادی (Critical Thinking)

- مهارت مدیریت احساسات و هیجانات (EQ)

- مهارت حل مسئله (Problem Solving)

- مهارت مدیریت زمان (Time Management)

- مهارت در خدمتگزاری (Service Orientation)

- مهارت در نظارت و ارزیابی (Monitoring)

- مهارت آموزش دادن شیوه استفاده از چیزی (Instructing)

 

دیگر شرایط احراز:

- دقت و توجه به جزئیات

- روحیه چالش پذیر

- پیگیر بودن

- نظم داشتن

- مدرک کاردانی یا کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های مرتبط با کامپیوتر (نرم افزار، سخت افزار، فناوری اطلاعات و ...) و یا مدارک مرتبط با این حوزه ها

 

جزییات حقوق، مزایا و شرایط کار:

- مبلغ حقوق: توافقی (حداقل میزان حقوق، برابر با قانون کار می باشد و حداکثر حقوق پرداختی بستگی به میزان شایستگی داوطلبین دارد.)

- بیمه + بیمه تکمیلی

- ارائه خدمات حرفه ای کوچینگ فردی و گروهی

- ارائه خدمات حرفه ای منتورینگ فردی و گروهی

- آموزش های دوره ای داخل و بیرون از سازمان

- پرداخت پاداش ماهیانه

- محیط حرفه‌ای و عالی

- رشد و پیشرفت شغلی

- شرکت برند در سطح کشور

- شیفت چرخشی (صبح و عصر): ساعت کاری بصورت شیفت چرخشی هست. یک هفته شیفت صبح، یک هفته شیفت عصر. شیفت صبح از ساعت 8 تا 16 و شیفت عصر از ساعت 14 تا 20 هست. چنانچه مایل باشید امکان شاغل شدن در شیفت ثابت عصر هم وجود دارد.

- کمک هزینه رفت و آمد برای شیفت عصر

- بعد از موفقیت در مصاحبه، برای گذراندن دوره آموزشی و ارزیابی دو طرفه، که مدت آن بین دو تا شش هفته خواهد بود، دعوت به شروع کار صورت می‌پذیرد. چنانچه نتیجه ارزیابی هر دو طرف مثبت باشد، به این همکاری ادامه خواهیم داد.

برای ارسال رزومه اینجا کلیک کنید.

محل کار: 

کاشان، بلوار دانش، شهروند ۵، ساختمان رز، شرکت نرم افزاری نوین سیستم

 

ثبت دیدگاه